Ledig torsdag

Idag har jag varit ledig!!! Det var välbehövligt, men dessvärre har väl högarna på jobbet inte blivit mindre pg av det...
Oscar och jag har softat på fm. Läst böcker, tittat på tv och lekt.
Efter lunch åkte vi till centrum och min plan funkade: han somnade i bilen :-)
Jag mötte upp Jessica och Max och så gick vi och tittade i affärer ett timmar.
Jag var ute efter något att ha på mig på lördag. Vi ska på 40-års fest då.
Men jag kom hem med ett par byxor och en blus. Tänkte att jag ska mannekänga lite för Claes nu, men jag fryser så det får vänta... Jag ska fundera ut vad jag ska ha på mig på lördag också, får ta något i garderoben.

Oscar och jag var på bvc och visade upp hans navel. Han ska få en remiss till Astrid Lindgren, så får någon läkare ta beslut på om det ska opereras eller inte. Vi fick också tips på att byta välling ett tag och se om hans mage blir bättre. Och så vägde och mätte vi; 15,6 kg och 90 cm! Min stora fina kille!!!

Hämta Alva, hem och kaga mat och sen ner till hallen. Så nu är jag helt slut fast jag varit ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0