Ny logga

Idag har vi officiellt invigt vår nya logga på jobbet. Det gjordes med tal, fanfar och flagghissning :-)
Fint ska det va!
Nu ska vi snart få ny hemsida också. Så jag och några till var på "kurs" i wordpress idag så att vi ska kunna gå in och göra ändringar och uppdatera. Det var jättekul :-)
Men kursen var på em så jag var inte hemma förrens 17.15, men då var maten klar!


Här är flaggan på väg att hissas


Tal och fanfar av kollegor


Oscar har börjat få riktig två-årstrots. Lägger sig på golvet och skriker i flera timmar... Så idag ville han inte äta, vi försökte, men det slutade med att han fick gå från bordet utan mat. Men han verkade inte så hungrig ändå. Han brukar inte vara det till middagen. Tur att han får välling innan sovdags.
Och det går över lika fort som det kommer. Men jag fattar inte hur han kan bli så arg, det har han aldrig visat förr.
Nu ligger Oscar och Claes och tittar på fotboll och jag ska snart lägga Alva innan det är dags att åka och handla och hämta Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0