Onsdagstv

Onsdagar är min nya tv-kväll. De har lagt alla program jag vill se under veckan efter varandra på onsdagskvällar.
Det börjar redan halv åtta, men Halv åtta hos mig, sen är det Sveriges Mästerkock, Gray´s och sist Off the map.
Tur att jag är så bra på att tvätta så att jag kan sitta en hel kväll och vika tvätt.
Jag har även plockat på övervåningen i reklampauserna :-)

Idag var det ingen bra dag. När jag har så här ont, så är jag så nära tårarna hela tiden... Det började redan imorse när jag kom till jobbet och en kollega kom in och pratade. Jag tog det som kritik (vilket jag så här i efterhand inte tror att det var) och kände att jag var jättenära att börja gråta. Det hände flera gånger idag. Jag är så otroligt lättkänslig när jag har så här ont och ovanpå det så har jag stora sår i gomen och på tungan så jag får knappt i mig något...

Igår var vi och pysslade! Det var jättetrevligt. Men det blev sent. Det höll på 18-21 och innan vi kom därifrån var klockan jättemycket. Det var en klasskompis till Alva som fått det i julklapp av sin mamma och så var vi ett par mammor och tjejer som hängde på. Vi gav till Jennifer i födelsedagspresent att få följa med :-) Vi var fyra mammor  och 7 barn mellan 6 och 15 år. Mysigt! Det var också väldigt trevligt att få sitta i tre timmar och prata med de andra mammorna. Oftast så träffas man ju bara vid hämtningar och lämningar.


Vi gjorde två kort och en korg var. Detta var det första korten vi gjorde och enligt mig de finaste :-)



Elin pyssla...


...och det gör Alva och Jennifer också


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jennifer var jätte glad när hon kom hem och visade stolt upp korten och korgen :) Så fina saker hon hade gjort, jätte roligt. Var verkligen en mycket uppskattad kväll!

2011-03-23 @ 23:37:43
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0