Tant Klaver

Igår var vi på teater på öppna förskolan. Jennifer, Hampus och Jeanette var med också. Alva och Jennifer tyckte att teatern var jättebra. Oscar satt i ca 5 min och Hampus lite längre, men de tyckte att det var kul a tt leka :-) Vi var kvar och lekte i ett par timmar och sen var vi ute och lekte en stund. Solen sken och det var riktigt mysigt ute.
Sen gick vi in och åt lunch. Efter lunch åkte Jeanette och Hampus hem, men Jennifer stannade och lekte med Alva. Efter middagen skjutsade jag hem henne och åkte ner med en kaffekorg till träningen. Det var väldigt få hoppare där så jag behövde inte vara tränare. Men jag visste att både Jenni och Therese skulle ner så jag åkte ner i alla fall. Det var trevligt! Sen åkte Jenni med mig först till mamma och sen till Krille för att lämna olika saker innan vi åkte hem. Då hade Robert redan hunnit hem till oss för att hämta Jenni. Barnen var vakna och blev superspeedade av att vi fick besök så sent :-)


Kommentarer
Postat av: Jenni

Det var sååå mysigt med barnmys, hade gos kvar i kroppen när jag somnade och somnade med ett fånigt leende. Dina barn kan verkligen få mig att må bra :) kram

2011-03-04 @ 19:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0