Underbara dagar i Jurmala!

Ihelgen hade vi en "lite" försenad möhippa för Jessica. Hon gifte sig för 12 år sen :-)
Vi började morgonen med att kidnappa henne på jobbet. Hon satt i möte och hade blivit tvingad att hålla i mötet fast hon hatar att stå inför folk. Då kom vi in en efter en och sa:-Ursäkta att jag är sen! och satte oss ner :-)
Gissa om hon blev paff.
Sen bar det av till Riga, närmre bestämt Jurmala. Vi stannade först hemma hos Jessica så att hon fick packa och så drack vi lite skumpa.
Sen har vi pratat, skrattat, ätit, druckit, kopplat av, tagit behandlingar och badat hela helgen. Hur skönt som helst!
Det var ett jättemysigt ställe! Och billigt! För resa (flyg), boende, frukost och inträde till spaavdelningen betalade jag under 1000:-.
Det här kommer jag att göra om :-)
Jessica var mycket nöjd!!!

Tyvärr har jag nästan haft ännu ondare efter helgen...


Mor och dotter dricker drinkar


Kamrern räknar pengar
När jag väl letade igenom bilderna så var det inte så många bra...
Men jag har många minnen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0