Askonsdag :-)

Idag är jag ledig, har inga barn hemma och inget planerat!!!
Men jag har en lista på saker jag borde göra och så skulle jag vilja åka till något centrum en sväng. Jaja vi får se vad som händer.
Dagarna bara försvinner iväg och jag sitter knappt vid datorn på kvällarna så det blir dåligt med bloggande.

I lördags var det dags för tjejklubb. Jättetrevligt! Först körde vi ett Zumba pass. Skitkul och SKITjobbigt. Jag trodde inte att jag skulle kunna gå efteråt, men det var inte så farligt. Jag orkade vara med på nästan hela passet, på slutet fick jag jätteont i nacken så jag fick lägga av.
Sen åt vi lunch och efter det så var vi drejjningskurs. Nu har jag provat det :-) Kommer nog inte att göra det igen. Det var ingen bra aktivitet för en whiplashskadad... Läraren vi hade var mycket speciell och det gjorde tyvärr hela upplevelsen lite mindre kul. Men som sagt det var kul att ha provat och det är alltid kul att träffa alla tjejerna!!!
När vi kom hem så var det bara att sätta fart. Strax efter att vi kom hem så fick vi middagsgäster. Vi var sex vuxna och lika många barn. Senare kom även Elin och en kompis hem så det var fullt hus här :-)

Söndagen gick åt till att plocka, städa, diska och bara ta det lungt. Grannarna hade visning på sitt hus. Det var fullt med folk som var där och kollade. Samtidigt som jag hoppas för deras skull att de får ett jättebra bud på huset så hoppas jag att det inte går så bra så att de inte flyttar... Jag vill inte ha några nya grannar!

Förra veckan var jag på ks med Oscar och visade upp hans navel. Doktorn tyckte att det såg bra ut och trodde med största sannolikhet att det kommer att växa bort inom två år. Så nu hoppas vi på det.
På fredag ska vi till KS igen, men den här gången med armen...

Nu hoppas jag på att det snart blir sommar på riktigt!!!
Tror att min kropp skulle må bra av det. Den här blåsten är inte bra alls för nacken...


Zumba


Jenny och Anna drejjar


Alla barnen i köket...


...och de vuxna i vardagsrummet


avslappnad grillmästare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0