Claes borta...

Han åkte till Göteborg igår och sen kommer han direkt till Halmstad på fre em/kväll.
Och jag har fullt upp denna vecka och mitt i allt ska jag försöka hinna tvätta och packa också. Ja, jag lär vara HELT slut på söndag. Men förhoppningsvis blir det kul :-)
Imorgon är det fritidshemmetsdag så då ska vi stanna på fritids en stund och titta lite på vad de har för sig.

Oscar började bråka på en gång igår när jag skulle lägga honom. Jag höll på i mer än 2,5 timme.
-Nu är mamma ARG, sa jag och då svarade den lilla skitungen
-Okka ARG
Efter någon timme var jag så slut så  jag nästan grät och då sa jag:
-Nu blir mamma ledsen, och han svarade:
-Okka ledsen, Okkka ARG

Vad gör man???!!!

Idag gick det lite bättre. Det tog bara en timme :-) Men då får man ha i åtanke att han somnade 21.30 igår, vaknade 06.45 och har varit på dagis hela dag. Sen har det varit bus, lek och bad härhemma. Men han somnade inte förrens 20.30 ialla fall.
Jag börjar allvarligt fundera på om det är något fel på honom...
Häromdagen fick jag höra på dagis att han är inne i en "väldigt speedad" period just nu. NÄHÄ!!!

Nu ska jag gå ner och ta hand om disk/tvätt och lite annat. Måste komma på vad vi ska äta imorgon också...
Shit, jag måste ju göra lite pengaöverföringar innan jga kryper ner också. Lika bra jag sätter fart!


I tordags när vi kom hem så hade vi besök:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0