Dårhuset nästa

Ja, snart tar jag och lägger in mig någonstans...
Det är mina barn som håller på att ta kål på mig.
Eftersom de inte är trötta när jag försöker lägga dem, så
har jag två dar i rad provat attlagga dem lite senare. Men tror ni att det hjälper????
Alva somnade relativt smärtfritt idag, men Oscar...
Ett tag satt jag här och visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Då hade jag hållit på i
två timmar och han vägrade. Han satt i sin säng och hade satt nallen mittimot sig och satt och pratade med nallen. Ursöt! Om det hade varit någon annan gång...

Imorgon kommer Rut och jag har en del att fixa innan, men när läggningarna tar hela kvällen så vet jag inte riktigt när jag ska hinna annat. Inte nog med att det tar tid, jag blir helt slut också!!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Då är det Santesson släkten jag kan skylla på då när barnen är totalt hopplösa att lägga om kvällarna ;)

Har det precis likadant, blir TOKIG!

Men ikväll så gick det faktiskt hyfsat, Hampus var bara uppe 3 gånger men bråkade om blöjan (han måste ha ny om han kissat en droppe). Jennifer tog en dusch och sen satt vi i soffan och flätade håret och titta på Fyra bröllop, sen somnade hon på några minuter.

2011-05-04 @ 23:10:32
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0