Demokrati

Jag är lika trött idag...
Tankte ta en lugn morgon och åka in till jobbet lite senare. Men då kom jag på att jag hade sjukgymnasttid, så då fick jag brottom ialla fall. Ja, det var ialla fall bra att komma dit, hoppas att det hjälper litegrann...
På jobbet idag så hade vi personaldag från 13-16.30. Det var en kvinna där och höll en workshop om demokrati. Vi har pratat en del om hur vi ska få mer elevinflytande och faktiskt få eleverna att engagera sig. Så detta var jätteintressant. Jag kan även se många saker man kan applicera på klubben.

När jag kom hem åt vi och sen har jag inte hunnit med så mycket mer än disk, tvätt, läggningar och lite tv-tittande.
Och nu är det strax läggdags för mig också. Jag ska bara titta klart på nittileaks :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0