Fredag igen!!!

Veckorna går sååå otroligt fort. Jag hänger inte riktigt med... Det har varit så väldigt mycket nu i maj. Men jag ser ljusningen. Det är inte långt kvar till skolavslutningar och semester nu. Skönt!!!
I och för sig så gillar jag när det är mycket, men det får ju vara någon måtta på allt :-)
Den här veckan har ioch för sig varit ganska lugn. Jag var ut och åt med några jobbarkompisar i onsdags och i torsdags var det träning som vanligt. Alva hade avslutning på sin träning. Men jag fortsätter att gå ner på torsdagar fram till sommarlovet. Tävlingsgruppen har ju ett läger och en tävling kvar.

Imorgon har vi tjejklubbsträff, det ska bli jättekul!!! Jag har inte funderat så mycket på vad vi ska göra, men jag har lite misstankar...
På kvällen ska vi ha middagsgäster härhemma.
Men på söndag har vi absolut ingenting inplanerat, Undra hur det ska gå :-)

Nu ska jag strax hoppa in i bilen och hämta Elin. Hon är på Mulleängen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0