Jiihooo

Båda barnen somnade innan nio. Jag hann göra lite dipp och tog upp chips och dricka. Så nu har jag haft lilllördag med Grays :-)
Och så har jag ju börjat titta på programmet efteråt, det är snart slut så då ska jag krypa ner i säng.

Efter att ha fixat lite härhemma så åkte jag till Sollntuna C och shoppade :-)
Det blev lite till barnen, som vanligt när jag går i affärer... Men jag köpte faktiskt en tröja och ett par tights till mig själv :-)

Den här köpte jag till Alva, ska få henne att prova den imorgon. Men hon tyckte att den var snygg ialla fall...

När jag hämtata barnen så målade/ritade vi lite och så tittade de på tv medans jag lagade mat. Efter maten så satte jag Oscar i vagnen och Alva fick ta sin cykel. Vi gick en liten sväng, men hann med två lekplatser och titta på lite ankor.
Läggningen tog tid idag, men jag tycker ändå att det gick bra. Det enda som var lite "konstigt" var att Oscar började låtsasgråta när jag sjöng vaggvisor för honom. Då frågade jag om jag skulle sjunga mer och han var väldigt bestämd när han svarade NEJ!



Kommentarer
Postat av: Jonas

Hmmm, jag tror sångrösten ligger i släkten så du behöver väl inte ta det allt för hårt.

2011-05-26 @ 08:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0