Kamomillare i Rövarstad



...eller något sånt :-)
Vi har varit på en jättefin musikal idag!!!!
Det var Alvas klass och en klass till som spelade och sjöng. De var verkligen jätteduktiga!
Jag är superimpad av allt arbete de har lagt ner och vad duktiga de var allihop, men framförallt är jag imponerad av Alva som sjöng solo inför alla. Hon var superduktig! Idag är jag en stolt mamma!!!


Eller jag var ialla fall till hon "råkade" ta sandpapper och provade att slipa vår nya högglansvita garderob. Då var jag inte så glad på henne... Men hon fattade att hon gjort fel och kom själv och erkände.

Idag har varit en konstig dag. Vaknade av att det snöade stora vita flingor ute. Inte kul! Sen har jag och de flesta i min omgivning varit väldigt hängiga och nere hela dan. Det måste ju bero på vädret?!


Alva och Ida som Fru Bastian


Mycket publik :-)


Såååå fina!!!!


Min duktiga tjej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0