Skryt mamma!!!

Ibland måste man som mamma få skryta över sina barn!
Idag är en sån dag :-)
Och då passar jag på att göra det här. Detta läser ju bara de som känner mig och mina barn. Och vill ni inte läsa så slutar ni här.

Vi har varit på utvecklingssamtal med Alva idag och hon fick bara ris!!! Vi fick höra att det är en väldigt duktig och klok tjej vi har. Hon har ett bra utvecklat språk och kan ta instruktioner bra. Bara positiva ord! Och två stolta föräldrar och en nöjd tjej gick därifrån!!!

Elin har varit och tävlat i Skol-DM. Hon sprang 100 m och jag har fått uppdateringar på sms under dagen.
Hon VANN finalen!!! Hon är helt otrolig!!! Jag fattar inte vart hon får allt ifrån, inte nog med att hon är duktig i skolan hon är även duktig på idrott. Jag har inte nog med superlativ för att säga vad jag tycker om henne :-)
Jag måste dubbelkolla med henne om vilken tid hon hade, men jag har för mig att det var 12.7 och i så fall har jag förstått nu att det är en grym tid.

Sådana här dagar FÅR man vara stolt mamma!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Visst ska du vara stolt över dina duktiga barn, men att Alva bara skulle få ris på utvecklingssamtalet har jag svårt att förstå...

Jag försöker ringa dig i ef och säga att vi kommer båda på Oscar och Alvas kalas.



/Jonas

2011-05-31 @ 10:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0