Snart födelsedag...

Idag var den dagen som jag kunde komma iväg och köpa present till min kille som snart fyller 2 år!!! Helt ofattbart...
Vi åkte till Toysrus och han var i himmelriket. Det fanns hur mycket bollar, rutchkanor och annat som helst där.
Han tyckte att det var jättespännande med sånt han kände igen: Händige Manny, Byggare Bob, Mimmi och Musse, Dora m fl som han sett på tv.
Jag hittade en del smått och gott till honom. Jag hittade även bra presenter till Hampus, så nu är det klart :-)
Oscar växer ju så det knakar så vi gick en sväng till mexx. Jag försökte prova lite kläder. Behöver nya domarkläder... MEn det gick inte så bra, han kan ju inte vara lugn i 30 sek. Jag lyckades ialla fall få med mig två tröjor till Oscar.
Och när vi kom hem så låg det ett paket från Villervalla i brevlådan. Jag beställde två tröjor till honom häromdagen. Jag är verkligen förtjust i deras mönster och färger. Jag hade även beställt en solhatt. Jag kan inte prova på honom nu för han sover, men hatten kunde jag ha :-) Men det finns en dragsko på den så den kanske funkar ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0