Grattis Molly!!!

och Wilma som fyller år idag! Claes skulle till Linköping och jobba idag så igår efter middagen åkte Alva och jag iväg och köpte presenter. Så kan de få sina presenter på rätt dag, ibland har det hänt att de inte får dem förrens efter jul... Jag var helt slut igår då jag kom hem frn konferensen. Så det är extra skönt att vara ledig idag :-) Oscar var nog också extra trött för han sov jättelänge. Jag fick be grannen ta med Alva till skolan så jag slapp väcka lilleman... Idag kommer sotaren någon gång mellan 11-14, så vi tar oss inte så långt idag... Men vi har inte firat Max än, som fyllde ett för ett tag sen, så han och Jessica kommer hit och leker idag. Nu ska jag försöka göra ett ryck och ta hand en dusch, äta frukost, tvätta och diska... Eller så sitter jag bara kvar i soffan och softar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0