Nya kompisar

Jag har inte riktigt orkat att blogga de senaste dagarna. Är inte på humör, helt enkelt.
Men jag vill visa er mina nya kompisar, som just nu får bo i en påse i tvättstugan, men om ett par veckor ska de få bo i vår hall.





Ja, det är faktiskt inte så långt kvar till jul. Jag har lyckats köpa tre julklappar.
Men sen är jag otroligt nöjd att jag har hittat en krans att ha på ytterdörren och så har jag beställt
en adventsljusstake.
Någon krans har vi inte haft på flera år för jag har inte hittat någon som jag vill ha.
Adventsljusstaken hittade jag redan förra året, men då var den slut överallt.
Så nu börjar julen sakta krypa in över tröskeln hemma hos oss :-)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag hittade ett riktigt bra varuhus i Dublin så jag shoppade lite julklappar, som jag även lyckades få ned i resväskan!!! De hade börjat med massor av julsaker och det var svårt att stå emot, men mer hade vi inte fått med oss hem.

2011-11-10 @ 00:39:26
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0