Så onödigt...

Jag har så fruktansvärt ont i sidan, har vaknat på nätterna sen i fredags. Inte kul! Igår när jag var hos sjukgymnasten så bad jag henne kolla, men hon skicka mig vidare till läkaren. Som tur var fick jag tid efter bara en timme. Hon kunde konstatera att mina lungor lät jättebra, men hon var ganska säker på att jag har en spricka på revbenet längst ner.
Dessvärre har jag ingen aning om vad jag har gjort. Misstänker att det är hostan. Läkaren sa att man hade som ondast en vecka efter. Och det stämmer ju ganska bra.
Men om man nu ska ha så här ont så hade det ju varit roligare om man hade gjort något spännande när man gjorde illa sig...
Jag hoppas att det går över snart för det här är inte kul alls. Som att jag inte hade ont nog...

Nu ska jag inte klaga mer.
Imorgon ska jag på matmässan i Älvsjö, på lördag ska vi på 40x2-års fest och på söndag är det Vilundahoppet. Så det blir en fullspäckad helg. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0