Trött, tröttare...

Jag är så trött just nu och har varit det i flera dagar. Men det verkar inte bara vara jag. De flesta jag har pratat med senaste tiden verkar vara lika trötta. Det måste vara detta novembermörker. Men på söndag så tänds det ju en massa ljus runtom så då blir det lite ljusare ialla fall och mycket mysigare :-) Sen när snön kommer blir det ju också ljusare, men det verkar ta lång tid innan det kommer. Claes kom hem lagom till middagen idag och sen har jag tagit hand om tvätt och disk och han försöker lägga Oscar. Jag hoppas att Oscar somnar snart för jag har massor jag skulle behöva prata med Claes om. Julklappsideér till barnen, vad vi ska bjuda på för mat den 1 dec, vilka behandlingar vi ska ta nästa helg, vad vi ska packa nu till helgen, hur barnen ska vara lediga i jul m.m. m.m. Ja ni ser det är inga världsproblem vi ska lösa, men ändå saker vi måste prata om :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0