Duktig kille!

Under några kvällar har Oscar legat och bitít på sina nappar. Så mycket så att det till och med har gått hål i napparna. Det känns ganska läskigt för tänk om den går av och han sätter den i halsen.
Så imorse på väg till dagis så talade jag om för Oscar och sa att han nog fick sova utan napp idag. Och det hade han gjort!!!
Så nu testade vi på kvällen, och det gick jättebra. Det var Claes som la honom och han somnade nästan på en gång och han frågade inte ens efter nappen :-)
Vi får se hur det går imorgon... Håll tummarna!

I bilen på väg till jobbet imorse så kom jag på att även fast det är ganske struligt på jobbet ibland så tycker jag verkligen om mitt jobb. Det kändes riktigt bra! Så kom jag till jobbet och ALLT var kaos... Men när vi hade löst det mest så kändes det bra igen. Och nu är jag ledig i en vecka :-)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Har ni några planer nästa vecka? Jag är ledig på måndag och Magnus på tisdag. Hampus frågar ofta efter Oscar, var länge sen vi sågs nu.

2011-10-28 @ 23:54:01
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0