En tur till centrum

blev det idag. Jag behövde köpa vantar till Oscar och pyamasar till både Alva och Oscar.
Det var så himla kallt imorse och då funderade jag på vad jag ska klä på Alva på morgnarna. Så jag köpte ett par manchesterbyxor till henne på vinst och förlust. Hon har så himla bestämd uppfattning om hur byxor ska se ut. Men det känns som att de är varmare än hennes tights iallafall. Och de fick godkänt!!! Jag tror att det var hjärtdetaljerna som gjorde det :-)
Sen kunde jag inte låte bli att köpa ett par byxor och en tröja till Oscar. Ett par tighta röda jeans med döskalledetaljer och en svart tröja till. Så nu blir han Rock-Oscar :-) Det fanns även en svart cool kofta till som förmodligen kommer att ligga i hans garderob snart, men kunde inte med att köpa den idag...
Till mig blev det ett nagellack, bodyscrub och vantar.
Sen passade jag på att köpa lite presenter också.
Det konstiga var att när jag kom hem och packade upp så hittade jag lite ljuslyktor i påsen. Jättekonstigt!!! Jag har ju fått köpförbud på ljuslyktor så jag förstår inte hur de har kunnat hamna där. Men de var väldigt snygga och kommer att passa jättebra härhemma :-)


Alva med nya byxorna


Rock-Oscar


Redo för sängen i nya pyamasar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0