Försöker planera

Nu har jag fått äran att buzza parmesan och även fått reda på att jag ska få buzza Santa Marias Tex Mex Tapas. Det innebär att jag skulle vilja bjuda in lite folk på två olika provningar. Frågan är bara när man ska hinna... Men eftersom det är roliga saker och jag kan säkert blanda in lite vin i det hela så ska jag nog hitta några datum.
Om ni vill veta mer om själva buzzningen så kommer jag att skriva om det sen i min matblogg.

Idag har Oscar och jag haft ledig dag. Han har tjatat ända sen vi var i Turkiet efter muffins varje dag. Så idag bakade vi äppelmuffins :-) Jessica och Max var här och lekte och fikade en stund.

Imorgon kommer Rut så jag ska gå ner och plocka undan ungefär 1000 par skor så att de kommer in... Jag fattar inte hur mycket skor det kan finnas i en familj. Och ändå var vi och köpte nya skor till Oscar och Alva igår :-)




Oscar redo att baka :-)


Också det bästa med att baka


Och en fin bild på vårat leksällskap idag

Kommentarer
Postat av: Helena Ljunggren

Åh så¨gott :D

2011-10-21 @ 20:39:00
URL: http://www.helenaljunggren.com/
Postat av: Jenny

Buzza hemma hos mig på höstlovet!!!!!

2011-10-22 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0