Min dag!!!

Idag har jag ledig dag, men eftersom Oscar har varit sjuk så länge och gick första dan på över en vecka igår så får han vara på dagis idag.
Så när jag hade lämnat barnen åkte jag ner och solade och sen åkte jag hem och tränade lite.
6,5 min i roddmaskinen och så mitt program med gummibandet.
Jag känner att jag skulle kunna köra mer. Men jag är rädd att jag får för ont då, så jag får börja köra lite varje gång. Så får jag väl öka efter ett tag.
Nu sitter jag med en stor frukost och tittar på morgon-tv innan det är dags för duschen.
Sen är planen att åka och strosa i några affärer. Både Alva och Oscar behöver nya pyamasar bl a. Ska kolla igenom vantförrådet innan jag åker för när vi åkte imorse var det minusgrader :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0