Monster

Monster har vi haft gott om här hemma idag.

Mina två yngsta barn har blivit riktiga små tv-monster. De skulle kunna kolla på tv hur mycket som helst om de fick. Och sånna här dagar när jag inte mår bra och Claes inte är hemma så orkar jag inte engagera mig i att hitta annan sysselsättning. (dålig mamma)

Det resulterar i att Oscar blir ett litet monster som vägrar att sova. Han har alldeles för mycket energi kvar när det är dags. Vi höll på i flera timmar idag och då blir jag ett monster... Först låg jag hos honom, men jag bara hostade så då fick han ligga själv, men då kom han uppspringandes flera gånger, satt och lekte i sitt rum, möblerade om osv. Det låter jättegulligt, men det är faktiskt inte kul när man är mitt i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0