Nu är jag trött på att byta blöjor!!!

Oscar är fortfarande dålig :-(
Han har ingen feber idag och är hyfsat pigg, men det rinner fortfarande ur honom...
Läste precis på nätet att om det är maginfluensa som kommer den vägen så kan det hålla i sig i en vecka. Men det konstiga är att varken jag eller Alva känner någonting. Så jag är lite tveksam till att det är maginfluensa ialla fall. Jag avvaktar en dag till och har det inte blivit bättre så får jag ringa bvc eller nåt.

Nu ska jag hitta på nån lunch till oss. (Oscar äter ju inget ialla fall så det spelar väl ingen roll vad det blir) och sen ska jag se om jag kan få honom att vila.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Rotaviruset kanske? http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Rotavirus/

Måste nödvändigtvis inte börja med att barnet kräks. Jag fick höra på BVC att det är som vanligast runt just 2 års ålder.

2011-10-05 @ 16:02:51
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0