Vab :-(

Kom hem sent igår. Så det var bara att krypa ner i säng på en gång... Claes åkte till Linköping redan vid 6 imorse. Då hade han bytt på Oscar en gång redan, när jag sen fick byta på honom ca 30 min senare så insåg jag att han nog ska vara hemma idag. Vi gjorde Alva iordning för skolan och när jag satte på Oscar skorna så var det dags igen. Som tur var så var grannanrna precis på väg till skolan så jag kollade och det var ok att Alva åkte med dem och jag gick in och bytte på Oscar ännu en gång... Nu har det varit lungt ett par timmer, men han är ganska hängig, så vi får se vart det här slutar... Men är det inte typiskt att barnen har inte varit sjuka på jättelänge, men nu när Claes åker bort och ska vara borta hela veckan och jag måste ta alla vab-dagar själv så är dte dags... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0