Oooops

Idag kom jag äntligen iväg för att slinga och klippa mig.
Jag brukar be frisören att göra "något nytt", men de klipper alltid bara topparna. Så idag hade jag bestämt mig för att bara ta topparna, men då kom frissan med ett förslag och det slutade med att hon klippte mig kort! Eller ganska kort ialla fall. Nu har jag ju haft hyfsat långt ett tag, men inte längre...
Vet inte riktigt vad jag tycker. Ovant är det ialla fall. Men vi får väl se om några dagar hur det känns.

Nu ska jag gå och väcka min son som har sovit jättelänge. Ikväll ska vi till Vallentuna på middag. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men du glömde visst att lägga upp en bild :)

2011-09-10 @ 17:11:06
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0