Seg dag

Igår var vi hos mina svärföräldrar på middag. Vi skulle fira att min svärfar har fyllt år och gick i pension i onsdags. Claes syster med (snart) man var där också. Det var jättetrevligt! God mat och dryck, lite bad i poolen och massor av prat.
När vi hade ringt taxi och jag plockat ihop allt så tyckte svärföräldrarna inte att vi skulle väcka barnen för de sov så gott :-) Så vi fick åka hem utan barn!

Idag kändes det i kroppen att det blen lite för mycket vin igår. Men väldigt skönt med en slappardag. Men behöver det ibland. Och just nu behöver jag nog det mer än någonsin.

Bara några timmar kvar innan det är ny vecka. Nya tag och lite närmre vår resa ;-)





Syskonen Nyberg spekulerar


Claes försöker göra en Stenmark och hoppa jämfota upp på staketet


Oscar ser lite kaxig ut :-)


Och så avslutar vi med en fin bild på en fin tjej

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha... vilken bild på claes, hur gick det då, kom han upp på staketet? Ser lite vågat/farligt ut.

2011-09-04 @ 22:45:51
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0