Värme nu kommer vi :-)

Imorse bokade vi en resa till Turkiet!!!
Vi åker den 20 sep. Ska bli sååå skönt!
Claes har fått nytt jobb och börjar den 1 okt. Så vi passar på innan han sätter igång. Vi firade med skumpa och god mat igår. Jätteskönt att han har fått ett jobb. Han verkar jättenöjd.
Men lite tråkigt är det... Jag har ju börjat vänja mig med att ha en hemmaman. Det är inte alls helt fel :-)
Men jag ska skriva en lång lista med saker som vore bra om de var gjorda när han börjar jobba.



Efter gårdagens jobbdag så känner jag att det är extra behövligt med en veckas semester...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh, vad härligt. :-) Var ska ni bo?

Kram

2011-09-03 @ 23:11:22
URL: http://frokenkicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0