Älskade barn!!!

Så sitter jag här framför tv:n och gråter igen.
Jag skulle ju inte ens titta på tv ikväll, så den var bara på.
Det jag "råkade" titta på var Född 2010. Man fick följa flera familjer och deras barn som var födda 2010. Bl a en liten kille med en tumör (han klarade sig och allt blev bra). Men det fick mig att tänka på hur lyckligt lottad jag är som har tre så fina, friska, vackra, duktiga och härliga barn!!!
Elin kommer imorgon så då är alla tre samlade igen :-)
Idag vid middagen såg Oscar så otroligt busig ut så jag försökte fånga det på bild. Inte alltid så lätt, men...










Även busiga killar kan hjälpa till hemma ;-)



Idag har Claes åkt till Tyskland och kommer hem sent på torsdag kväll. Så nu får jag dra hela lasset själv...
Men jag har förberett genom att låta Claes storhandla. Jag har planerat alla middagar, så det behöver jag inte fundera på och så kommer ju Elin och håller mig lite sällskap imorgon :-)
Sen får jag åka bort i helgen och ha egentid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0