Konversationer

Idag har Oscar och jag varit lediga.
Vi började med att gå upp med Alva och jag var ovanligt pigg, så jag tog en dusch och så var vi klara så att vi hann ta en promenad till skolan. Mysigt! Alva och jag hann prata på vägen dit och Oscar och jag stannade på lekplatsen på hemvägen.
Sen var vi hemma och väntade på att Stinsen skulle öppna. Då åkte vi dit och gick och tittade efter en bikini till mig. Men hittade förstås ingen. Jag ska på spa ihelgen och hade behövt något att sätta på mig... Men som vanligt kom jag hem med saker till barnen.
Vi satt även en stund och åt glass. Jag har haft många långa samtal med Oscar idag. Bl a så pratar han jättemycket om sin födelsedag. Och jag har försökt att fråga vad han önskar sig. Men jag vet inte om jag förstår riktigt. Tror faktiskt inte han glr det själv heller :-)
Väl hemma så åt vi lunch och sen vilade vi en stund innan jag försökte städa lite.
Vi har tagit beslutet att säga upp Rut. Mest för att vi/jag var missnöjda, men också för att spara pengar. Kanske inte var bästa tiden nu när jag har så fruktansvärt ont, men det är väl aldrig rätt tid...
Middag, skjutsa till träning, lägga barn, göra middag tills imorgon och nu sitter jag som en strandad säl i soffan. Helt slut!!!
Claes kommer ju inte hem förrens sent imorgon kväll så dte är en hel del planering gjord för att vi ska få morgondagen att fungera. Men om allt klaffar så ska det nog funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0