Lillskansen

Idag har vi varit på skansen i kylan och regnet.
Vi åkte dit för att titta på nya lillskansen och det är mest inomhus.
Det var verkligen jättefint! Dit återkommer vi i sommar när det är lite varmare ute.
Mange, Jeanette, Jennisfer och Hampus var med också. Vi hade vagnarna med till grabbarna, men jag tror inte att de satt i dem mer än sammanlagt tre minuter... Sen sprang de!
Inne på Lillskansen fanns ett vattenfall där Hampus satte sig i Jeanettes knä och satt alldeles lugn en jättelång stund. Så jag funderar på om han ska få ett vattenfall i födelsedagspresent :-)

Inatt vaknade Oscar vid halv tre och var jätteledsen. Det slutade med att han somnade i vår säng efter mycket om och men. Men då kunde inte jag somna... Så jag har planerat massor inatt.
Ikväll när jag lade honom så var det mycket prat om monster, häxor och troll. Stackarn, han är jätterädd. Hoppas att han får sova inatt (och jag med)
-Mamma, jag vill vara i din mage! säger han när han är rädd






Oscar passade på att kasta sina sista nappar i nappmaskinen :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0