Nu är påsken här :-)

och det innebär 10 dagars ledigt för mig och barnen!!!!
Guud, vad skönt! Hoppas att jag får vila upp mig och framförallt att nacken blir bättre så att jag kan röra på mig igen...
Det har varit full fart här hela veckan. I måndags hade vi träning som vanligt. I tisdags kväll var jag ute med Jenny och åt god mat (och gott vin) och sen hamnade vi på Norra Brunn. Väldigt trevlig kväll!!!
Igår hade jag ledig dag så då var Oscar och jag hos mamma och han hjälpte henne att klä påskriset. På kvällen var mamma och jag på Ica maxi.
Idaghar jag jobbat på dan. Vi var inte många på jobbet idag. Långa stunder var jag helt ensam på hela stället.
Sen har barnen hunnit vara påskkärringar, vi har påskpyntat och ätit god mat. Nu slappar vi i soffan en stund. Elin är på tjejmiddag så jag måste hålla mig vaken tills hon vill bli hämtad...

Lite bilder från UVGK Cup:

Här får jag lite hjälp i sekreteriatet :-)


Elin koncentrerar sig!


Undra vad de säger till  varandra? :-)




Resultatet blev två bronsmedaljer och en 5:e (?) plats i dmt. Grymt duktig tjej!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0