Nyfrissade

Idag har projektet varit att klippa 4 familjemedlemmar.
Vi gjorde íordning oss och åkte ner till centrum och mötte upp Elin där.
Det tog lite längre tid än beräknat då min kropp inte riktigt vill vara med...
Men väl på plats gick allt väldigt smidigt.
Oscar hade bestämt redan innan att hanville ha blått och gult hår :-)
Och sån tur var så hade de det!
Vi hann även med lite shopping och lunch.
Sen har Alva varit på tjejmiddag :-) Oscar följde med och hämtade henne och bara sprang in och pratade med alla.
Nu har vi ätit god middag och sitter framför tv:n och myser. Oscar har däckat och snart är det även Alvas (och min) tur.
Nu är det bara en dag kvar på min semester :( Men det ska bli skönt att komma in i vanligt rutiner igen. Oscar har sagt de senaste dagarna att han vill till dagis. Alva har ju lekt med kompisar i stort sett alla dagar så henne går det ingen nöd på.

Hmmmm, jag får visst inte upp några bilder här. Ska prova att mobilblogga och se om jag får in dem då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0