Påskfirande

Nu har vi firat påsk i flera dagar :-)
I lördags var vi hos mamma tillsammans med mina bröder och derras familjer. Mycket god mat och massor av stoj. Vi avslutade kvällen med att spela spel innan vi tog taxi hem. Claes beställde taxi via sin app på telefonen. Där kan man inte beställa bilbarnstol, men vi hade en "lös" i vår bil så det hade han tänkt på. Men när taxin ringde och sa att de var nästan framme så frågade min bror mig om vi hade beställt en stor bil? Jag tittade på honom och svarade nej. Sen tog det någon sekund innan jag ropade på Claes och insåg att vi faktiskt är 5 i familjen och inte får plats i en vanlig bil.... Tur att Carmen körde så att hon kunde köra hem Elin :-)
Igår var vi hos svärföräldrarna. Även där mycket god mat. Elin var med och åt, sen tog hon tåg och buss hem och mötte upp en kompis. De satt hemma hos oss och kollade på tv. Så då var det lättare när vi beställde taxi...

Idag har vi inge planer på dagen. Ikväll har Elin och jag träning. Jag ska försöka komma ikapp lite i tvätthögen, den börjar bli väldigt stor.
Känns väldigt skönt just nu att jag är ledig hela veckan!!!

JAg måste försöka träna den här veckan pckså. Jag tränade inte alls förra veckan. Jag har haft alldeles för ont. Jag har ju haft väldigt ont tidigare men ändå gått dit, men inte som nu. MEn jag ska väl kunna gå dit och göra något ialla fall. Snart går mitt gymkort ut, då jag måste ta något sorts beslut på om jag ska fortsätta på Friskis eller hur jag ska göra. Det är ju inget kul om jag ska lägga ut en massa penger om jag inte kommer att gå dit... Så jag måste de först om dte funkar att träna fast jag är så här dålig i nacken.


Alla barnen har letet och hittat sina påskägg.


Äggmålning hos mamma


Sötnosar!






Här är Alvas idé om hur man sitter i en soffa...


Alla tre barnen "samsas" om paddan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0