Skitnacke!!!

Nu har jag så ont i min nacke att jag inte vet vad jag ska göra. Det har varit värre än någonsin de senaste dagarna. Inte kul alls!!!
Jag får knappt sova på nätterna så inte nog med att jag har ont jag är trött också. Och detta gör mig förvirrad. Jag vet knappt vad det är för veckodag.
Idag hefter lunch slog jag upp min personliga almenacka för att kolla om jag hade någon tid att passa. Då insåg jag att jag skulle ha lämnat in bilen på verkstaden imorse.
Det var bara att ringa och erkänna och få en ny tid. Så nästa torsdags morgon ska jag lämna in bilen. Påminn mig gärna!!!

I onsdags kväll var Anders och Birgitta här och fikade. Då frågade de Oscar vad han önskar sig i födelsedagspresent. -En telefon, svarade han. -Vad för telefon frågade jag. -En sån, sa han och pekade på min Iphone.
-Jaha, önskar du dig inget annat? -Jo en padda!!!
Så nu vet ni vad 3-åringar vill ha...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Varflr är det så just nu? Har också haft en sjukt dålig period med massor av värk och med den domningar, yrsel och total minnesförlust/virrig....



Hoppas ni får en jätte bra helg!

2012-04-28 @ 23:21:02
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0