vissa dagar vill man glömma

igår var en sån... Inte för att något gick fel direkt. Mer för att jag hade riktigt ont och knappt kunde göra något. Tyvärr följer dåligt humör och dåligt tålamod oftast med värken :-(
Idag har jag inte riktigt hnnit känna efter, men efter att ha sovit som en kratta så tror jag inte att den här dagen blir bättre.
Tur att jag inte har några måsten!
Igår hade Alva kompis här och sen blev hon hämtad av Jeanette. Så hon är kvar där och har sovit där. Så idag ska Oscar och jag hämta henne och stanna en stund och leka. Så får grabbarna leka också.
I em ska Oscar på gympa, men den tror jag att Claes får ta...
I tisdags hade vi en väldigt trevlig dag på Fjärilshuset. Vi var i Sollentuna C först och åt lunch.
Oscar går ju inte runt och tittar som alla andra. Han springer mest omkring och hittar saker att klättra på osv. Så jag var helt slut när vi kom hem. Men det var han också, så vi tog det lite lugnt i soffan innan det var dags att sätta fart med mat och annat.


Det var tydligen väldigt roligt på Fjärilshuset :)




Det gällde att hålla i honom ordentligt så han inte trillade i...

...man vill ju gärna att fingrarna ska sitta kvar





Igår satt vi och planerade semestern, så på måndag ska jag lämna in mitt förslag på jobbet. Jag ser inte att det blir något problem då de har sagt att jag i stort sett kan ta så mycket jag vill. Men enligt planen nu så tar jag 6 veckor!!!
Vi insåg också att vi (Claes) har föräldrardagar kvar för Alva och de fryser inne när hon fyller år. Så han ska passa på att ta ut dem nu. Det får bli lite halva fredagar, så får han hämta henne tidigare. Han ska börja med att ta en pappadag redan imorgon och följa med oss till Skansen. Sen är det ju lite klämdagar här framöver. Så om han inte är ledig då så kan han plocka dagar då.
Undra hur vi ska hinna ta ut allt för Oscar??? Har massor av dagar kvar för honom, både jag och Claes.


Kommentarer
Postat av: elin

Japp, jag har gjort något med bilderna :)

2012-04-12 @ 21:24:07
URL: http://ceags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0