Jag är här...

Jag började jobba igår efter 6 veckors semester. Så jag är helt slut. Det märks att jag har kunnat släppa helt, för det är svårta tt komma tillbaka. Jag är inte så van att tänka ;-)
Jag fick nya möbler på jobbet igår!!! Så nu ska jag lära mig ett nytt sätt att sitta. Jag har också fått en mousetrapper, så det blir ett helt nytt sätt att jobba på. Kul, men jobbigt!
Kommer förmodligen att ha endel träningsvärk för att jag inte är van att sitta/stå på det nya sättet. Men i längden ska det bli bättre.
 
När jag hämtade barnen idag så var det jättevarmt så vi bjöd hem oss till svärföräldrarna på ett dopp. Vi blev även bjudna på middag :-) Vardagslyx!
 
Claes är borta ikväll, men kommer hem imorgon kväll så jag ska passa på att gå och lägga mig itid så jag orkar upp imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0