Undersökningen from hell

Nu är klockan tio och jag har just avslutat dagens sysslor. Eller inte riktigt, tror jag har en maskin tvätt där nere som har gått klart...
Den här veckan har det varit helt galet på jobbet. Mycket att göra och många sjuka. Massor av bränder att släcka och jag hinner inte det jag borde. Och jag som ska vara ledig hela nästa vecka. Ja, på något sätt så måste jag hinna. Om inte annat får jag väl åka in ett par timmar i helgen.
 
Igår hade jag tagit ledig dag för jag skulle till läkaren i Vällingby och göra en nervkoll. Mina armar och ben domnar ju från och till och då ville man utesluta att det är någon nervskada.
Det var INTE kul. Först gav de mig stötar i musklerna och mätte hur nerverna reagerade. För att kunna mäta ordentligt så var de tvungna att ge ordentliga stötar. Det gjorde jätteont!!!
Sen fick jag vänta ett par minuter innan nästa test. Så stoppade de nålar i musklerna och mätta. Det gjorde SKITONT. OCh när han väl fått in nålen så var jag tvungen att spänna muskeln så det gjorde ännu ondare. Jag hoppas att jag aldrig mer behöver göra denna undersökning!!!
Han hittade ingen skada utan sa att det såg normalt ut för att vara på en whiplash patient. Vad nu det innebär???
 
I lördags var vi ute i skogen och plockade svamp. Riktigt mysigt!!!
Efter flera timmar i skogen var man ganska mör... Men hem och duscha och iväg till mamma på kräftskiva. Trevligt!
 

Fikapaus :-)

På kräftskiva ska man ha kräfthatt oavsett om man äter kräftor eller inte :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0