Julklapp till mig själv!

Idag har jag köpt en julklapp till mig själv! En som räcker länge och som förhoppningsvis får mig att må bra :-)
Jag har köpt ett årskort på Friskis & Svettis!!!
De hade erbjudande, så det räcker i 13 månader, så nu ska här tränas. Jag har lovat Claes att jag ska använda det ordentligt och han har lovat att hjälpa mig att hitta tid att träna.
Elin och jag var ner och tränade efter frukost idag :-) Skönt att få röra på kroppen! (men det känns i nacken nu...) Men jag får lära mig att ta det lungt med vissa övningar så ska det nog gå bra!
Mitt mål får vara att träna en gång i veckan, men gärna två. Så sätter jag ialla fall inte för högt mål på en gång.
Håll tummarna för att kroppen håller nu så att jag kan genomföra det här!
 
 
Jennifer har varit här och lekt med Alva hela dagen, så när resten av familjen kom för att hämta henne så bjöd vi in dem på middag. Alltid trevligt med spontanmiddagar :-)
Vi bjöds även på teater av de fyra yngsta kusinerna.
Nu har vi lagt barnen och jag ska göra mina naglar fina inför nyårsafton som är imorgon. Ska bara bestämma vilken färg först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0