Njuter av ledighet!

Nu är det en hel evighet sen jag skrev här.
När vi kom hem från Thailand så var det jobb, dagis och skola i 4 dagar innan det var dags för ledighet igen :-)
Vi hann med att få jul i huste utan att stressa. Vet inte riktigt hur det gick till, men jag kände mig lugn hela tiden. Smått orolig att jag glömt något eftersom jag inte behövde stressa. Men med facit i hand så fick alla som skulle julklappar, vi blev mätta med råge och vi har julfint i huset :-)
På julafton började vi i vanlig ordning med glögg hos min faster med mina kusiner, fastrar och farbröder.
Sen var vi hemma hos oss och firade jul. Min mamma, mina bröder med respektive och barn och Krister var här. Vi var totalt 13 personer. Vi åt och öppnade julklappar mest hela tiden. Tomten kom också på besök, till barnens stora glädje. Vi avslutade kvällen/natten med att prova vårat nya julklappsspel.
Vi kom på dagen efter att vi inte hunnit med att dricka glögg...
På juldagen var vi hos Claes föräldrar. Kalkonmiddag och mera julklappar! Och så avslutades även den kvällen med spel.
Nu har vi haft några mysiga dagar hemma som har varvats med lek, mat och lite utflykter.
Fina farmor
 
Barnen hjälper tomten att läsa
 
 
Det blev några klappar....
Oscar på juldagen (tofflorna fick han på julafton och har haft dem på sen dess... även på nätterna)
 
Alva på juldagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0