Ajajaj

Nu börjar det värka i kroppen, vågar inte riktigt tänka på hur det kommer att kännas imorgon.
Jag kom iväg på passet igår. Det var lite jobbigt eftersom höger armen domnade och gjort ont mest hela tiden. Men jag körde igenom hela passet... Jag kände mig ialla fall väldigt duktig och det känns idag att jag har jobbat med muskler som behövde det :-)
Full fart på jobbet och har bara hunnit en bråkdel av vad jag skulle ha gjort...
Imorgon ska vi ha anställningsintervjuver hela dan, så då hinner jag inget annat och på onsdag är jag ledig. Så vi får se när jag kommer hem på tor och fre. Jag har ju en hel del som måste vara klart tills på måndag. Och det går inte att ta med sig och jobba hemifrån. Jag är skeptisk just nu att vi kommer att hinna, men...

Idag har vi varit nere ihallen igen, som vi brukar på måndagar. Alva tränar med sin grupp och jag har ett annat gäng som jag tränar på trampolin, medans Elin kör dmt. Hela tjejligan alltså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0