Alla <3 dag!!!

Till alla underbara människor därute vill jag bara önska en trevlig, mysig och rolig alla hjärtans dag!
Det är ni värda!!!
Oavsett hur eran dag har sett ut så hoppas jag att den har varit bra!

Jag fick lite panik häromdagen då jag insåg att det snart var alla hjärtans och jag inte hade fixat något och det fanns ingen tid att fixa... Då bestämde jag att det skulle inte bli några presenter eller blommor.
Eftersom vi också skulle ha väldigt kort om tid idag så bestämde vi oss för att gå ut och äta middag. Det fick bli pizzeria/pasta rastaurangen i Infra.
Efter att ha suttit på kurs hela dagen idag så hämtade jag barnen kloclan fem och sen åkte vi raka vägen till Infra och käkade. Jag bröt upp lite innan resten av familjen och åkte och tränade. Skönt att få träna, men jobbigt var det.
När jag hämtat Elin från träningen så dukade vi upp en ostbricka och öppnade en flaska bubbel :)
Och så fick jag paket av min älskade man. (Jag skällde lite på honom eftersom jag sagt att vi inte skulle ge något...) Jag fick ett superfint armband som jag pekat lite på tidigare :)

Massor av kärlek till alla mina läsare!!!






Jag lekte med kameran och kunde inte bestämma vilken bild jag ville lägga upp...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Visst är det härligt att bli lite bortskämd med paket :) Även om man sagt att man inte ska köpa något.

2012-02-17 @ 21:33:49
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0