Härliga söndag

Idag har jag en sån där härlig, mysig söndag utan en massa måsten. Ialla fall inte vad jag kommit på än...
Elin har åkt till sin pappa, Alva är hos kompis, Claes gör en massa ärenden och Oscar tittar just nu på tv och leker. Själv har jag tagit en bloggpaus med en stor latte!
Jag mest gått runt och fixat och donat idag. Sånna där saker som man tänkt att det behöver göras, men man tar sig inte tid. Det har jag gjort idag. Bla har jag fixat om fatet med ljus där stearinet runnit ut några av ljusen var helt nedbrunna...
Så här blev det efter fixet:





Jag har bestämt att jag ska gå på ett pass på friskis kl 17. Det är ett medelpass och jag känner mig inte helt hundra i kroppen, så vi får se hur det går. Bla funkar inte högerarmen som den ska, men det är bara att bestämma sig för att köra så mycket jag kan i min egen takt.

Jätteskönt att få en lugn söndag så här när jag vet att nästa vecka kommer att bli lika fulltecknad som denna har varit. Det är just nu otroligt mycket, både jobbet och hemma känns det som. Så då blir det extra skönt att få dra i handbromsen så här en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0