Kallt....

Jag gillar i och för sig att det är snö och kallt, men -18... Det är inte ok.
Som tur är så är jag ledig idag så jag behöver inte gå utanför dörren. Eller jag måste nog åka och hämta Alva...
Så idag passar jag på att baka till Elins kalas och göra middag tills imorgon när vi har superkörigt. Eller nu vet jag inte hur körigt det blir för Oscar är hostig och snorig.

Jag är lite bekymrad. JAg har verkligen kommit in i det här nya träningstänket, så även om jag inte tränat så mycket än så är hjärnan inställd på det. Och det är ju ett väldigt stort och bra första steg. Men så skiter det sig den här veckan. Passen jag vill gå på är så konstiga tider och jag vet inte när jag hinner dit...
Jag får ta ett kortare pass på roddmaskinen och styrka här hemma idag så jag har gjort något ialla fall.
Jag fattar inte hur alla hinner med att jobba heltid, ha barn OCH träna själva. Tips mottages gärna :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Tyvärr inget bra tips, men om du får det så tar jag tacksamt emot det jag med :)

Men det handlar väl om prioritera!

Något som jag gjort ibland i omgångar är också att verkligen skriva in träning i almenackan, då funkar det bättre.

2012-02-03 @ 22:30:39
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0