Konsert

Ikväll ska Claes och jag på konsert på mitt jobb. Vi ska se/höra Anna Ternheim! Det har vi sett fram emot länge :-)
Så nu hoppas jag att inget går fel. Min minutplanering har redan fått ändringar. Vi har nämligen en förkyld liten kille här hemma. Så jag är hemma nu på fm och sen kommer Claes och löser av mig och är hemma tills mamma kommer och löser av honom.
Egentligen skulle vi ha fått in Oscars gympa också, men det blir inget nu när han är förkyld. Jag ska däremot hinna möte upp Elin och Krille på Arlandagymnasiet och kolla lite ikväll innan konserten.
Jag gjorde dagens middagsmat redan igår för att vi skulle få ihop allt. Så nu får Claes det ganska lungt :-)
Oscar är superpigg, men snorig och hostig. Jag hoppas han kan gå imorgon, men vi får se. Annars får jag vabba. Ska se till på jobbet så att jag gör så mycket som möjligt idag ifall jag behöver vara hemma imorgon.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, för snart är det lunch och sen drar jag till jobbet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0