Så var det måndag igen...

Har haft kurs hela dan på jobbet idag och det blir det imorgon också. Kursen håller 9-16. Så det blir långa dagar för mig som är van att jobba halvtid... Ont i kroppen och slut i skallen.
Stressa till skola och dagis och sen hem och trolla fram lite mat och ner till gympahallen för träning.
När vi kom hem vid åtta var jag helt död. Har mest bara suttit nu. Men nu ska jag ta mig upp ur soffan och ta mig till sängen. Ska bara först...
Claes sover i soffan redan och Elin pluggar till prov.

Igår var vi en sväng till Ikea, hittade unte vad vi skulle, men lyckades shoppa endel ändå :-) Massor med små bra att ha saker. Har inte varit på Ikea på ca ett halvår och jag förstår varför. Nu tar det nog ett halvår till innan jag åker dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0