Sweet 16!!!

Igår fyllde Elin 16 år!!!
Jag har lite svårt att förstå det. Inte att hon är 16 år, men att JAG har en dotter som är så stor.
Hon kom hit redan i sent i fredags och sov här så att vi kunde väcka henne med paket och "skön"sång på morgonen.
Hon är ju inte så lätt att få med på bild, men några bilder på annat kommer här:









Vid två så hade vi "kalas" för henne här hemma. Vi hade bjudit in närmsta släkten. Endel är ju ute och far i världen så alla kunde inte komma, men vi var ändå 16 st som fikade. Trevligt!
Sen stannade Jenni, Robert och Andrea (Elins kompis) kvar och åt middag med oss. Tjejerna kollade mello och vi andra pratade och spelade spel. Men vi missade tydligen inget. JAg känner att jag borde hänga med eftersom jag ska gå och se genrepet...



Jag hoppas att Elin är nöjd med dagen!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu måste du ju ha lite koll :) Dead By April som gick vidare var ju bra. Loreen kändes som förra året, grym röst och låt men hennes scenframträdanden har jag svårt för.

2012-02-05 @ 21:02:28
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0