Airfloss

Jag har under en tid fått prova Philips Sonicare Airfloss genom Smartson.
Jag var väldigt nyfiken på den och satte igång så fort jag hade laddat den. Även Claes provade.
Man ska ha den istället för tandtråd. Det är vätska (vatten) som sprutas in mellas tänderna och ska ha samma effekt som tandtråd, men ska vara smidigare att använda.
Tyvärr är vi överrens om att det inte var något för oss.
Claes tycker inte att den riktigt kommer in m ellan hans tänder och jag kände mest att det sprutade vatten överallt. Man blev blöt i hela ansiktet och även spegeln blev helt våt.
Vi har gett den några försök till, men jag är rädd att det är ytterligare en grej som bara kommer att stå och samla damm...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0