Kalasdax

Ikväll har vi varit på kalas hos min kusin. Fullt med folk i en lägenhet toppat med överenergiska barn... Men det var trevligt! Och så var släktens lilla nyskott där, en liten tjej som är ca 7 veckor gammal och idag har kommit upp i 3400g. Sååå söt!!!
Idag har det varit sommar på riktigt!!!
Vi åkte till särföräldrarna i förmiddags och tog ett dopp i poolen. Vi blev bjudna på fika också. Barnen var i poolen nästan hela tiden, men även jag badade lite :-)
Sen åkte vi hem och hängde på baksidan. Jag tycker inte att jag satt så länge i solen, men tillräckligt för att få sngga röda märken efter linnet...
Vi fick med oss ett extra barn hem från kalaset, så nu har jag två tjejer som ligger och fnittrar i Alvas rum.
Imorgon kväll blir det kalas igen :-)
Sen ska jag ta tag i vår fest som närmar sig med stormsteg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0