Måndagmorgon

Nu här helgen över, men det gör inget :)
För nu ska vi ha helg varje dag i sex veckor...
Men utan godis, läsk, alkohol och annat. Kan bli jobbigt annars...
Jag fick i och för sig champange både fre och lör och tänkte att det blir bra semester om jag får det varje dag. Men det blir så dyrt. Och jag är inte säker på att kroppen mår så bra av att drick varje dag, även om det är champange...
 
I lördags var det gosedjurskalas här. Det regnade hela fm så vi dukade inne. Men en halvtimme innan gästerna kom så sken det upp. Jaja, de fick vara inne ialla fall. De två timmarna bara flög iväg. Tror att om hon vill ha kalas hemma nästa år så får vi ta längre tid.
 
 
Medans tjejerna fikade nere så fick gosejuren sitta uppe och fika :-)
 
Här sitter tjejerna och får instruktioner om en ny "vems gosedjurs" lek
 
Efter kalaset kom Jenni och Robert över. Vi grillade, snackade, lekte med barnen och spelade spel. Som vanligt när de är här så springer tiden iväg. klockan var efter tre när jag släckte lampan...
Men det var supertrevligt!
 
 
Man kan ha mycket kul med pringels...
 
Igår fick jag en ordentlig sovmorgon. Vaknade och fick dåligt samvete, men bestämde mig sen för att jag behövde det.
Efter en skön frukost ute i 25 graders värme så gjorde jag mig iordning och åkte till Täby c. Målet var att hitta en klänning till på lördag. Jag höll på att bli galen. Men till slut hittade jag två klänningar som jag köpte och tänkte prova hemma. Och väl hemma och med hjälp av olika smakråd så tror jag att jag bestämt mig för en av dem :-)
Claes gick in till grannen på kvällen för att titta på fotboll, men jag bestämde mig för att barnen behövde gå och sova. Det märks redan på dem att det blivit många sena kvällar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0